it was göööood

det är fan lätt att glömma bort en blogg. men just den här sekunden har jag inget bättre för mig. förlåt kära blogg om det lät som att du var lågprioriterad där. du vet att jag gillar dig.

well.. nu har jag hunnit med sunny beach också. och även gothenburg för en helg. det förstnämnda var g r y m t.
jag hade inte så höga förväntningar och det var nog bra, det kunde i princip bara bli bättre. vilket det givetvis blev, ganska så mycket bättre också.
sedan har jag nog upplevt ett av mina lyckligare ögonblick där nere, när ni 5 underbara gestalter dök upp i hotellfoajen kändes mitt liv i princip felfritt. aaaaah alex och klara, er hade jag kunnat dö för sedan dag 1!  ni rockar ju så jävla bra, helt enkelt. blev som en ny resa vill jag lova.
och för er som undrar; vi upplevde nästintill ingenting av allt som stått i tidningarna. det var ju inte särskilt förvånande. men bulgarien är verkligen inget änglaland, vi fick höra en hel del historier från grannar osv. själva grejen är, som flera tidningar faktiskt listat ut nu: man kan inte lita på bulgarierna. det går bara inte. med risk för att dra er alla över en o samma kam; ni är riktigt usla grabbs! men kul hade vi ändå. sunny beach blir det dock aldrig mer skulle jag tro, meeen u never know. vi bär med oss grymma och mindre grymma minnen. och självklart några lärdomar. sånna där som är bra att ha när man vill bli gammal o vis, det känns rätt bra.

jag insåg precis att skolan börjar nästa vecka. NÄSTA VECKA, sjukt ju! varför har ingen sagt nåt till mig? jag ska då alltid vara sen på att komma in i verkligheten. dessa sista dar ägnar jag mig åt att ta igen spilld tid, sova, träna o umgås massa. när skolan börjar ska jag fan kriga från första till sista dagen, ett jävla år kvar och det ska jag ta mig igenom med stolthet. haha undra om jag lova mig själv för mycket nu.. det återstår att se. fan det är inte bra att ha för höga mål. okey, jag ska iaf kämpa varannandag....

förresten 1: sossla va saknad av alla nere i sunny, damn du skulle följt med!
förresten 2: jag tror jag vill äta sushi med dig idag alex, är det försent att ångra sig?
förresten 3: se aldrig ciao bella.


party all night long   


något vi lärt oss; skumpa är aldrig fel!

jag gillart


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahhaah

2007-08-18 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0