tomtitt

Malls lya var fin för ögat! Jag tänkte på hur mitt första hem kommer ser ut. Började skratta. Haha. Katastrof? Nej, jag är ju rätt bra på sånt där. Eller? Känns som att när jag väl fått allt på plats skulle jag vanka fram och tillbaka tills jag fått skavsår eller nåt. Vad gör man helt själv? Jag måste ha minst en bra granne! Och denna måste vara hemma och har tråkigt på samma tider som jag.

Mycket trevligt att få träffa er igår! HAHA nu kom jag på ORDET BELLA! Shit det bara ploppa upp prick nu. Inte ens att jag försökte komma på det! Vet inte om du läser det här. Men OM: Ordet jag började garva åt men inte kom på från Gidde var TRÄFFS! Haha hon läraren som sa TRÄFFS typ 55 gånger under en halvtimmes info. HAHA. Nu kan jag inte sluta skratta åt tanken på dig säga det ordet. Vad du än säger kan jag dö av garv. Vad gör du? haha Isabell Råberger&jag ramlade en gång mitt i korriden på Gidde. Hon red på min rygg och mina ben bara vek sig helt plötsligt. HAHAHA plötsligt låg vi där.


Önskar att lite mer sånna saker hände varje dag, typ på stan. För andra alltså, hehe. Kan inte komma på någonting roligare. Kött kött ses nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Råberger

HAHAHAHAHAHA träffs, HAHAHA det kommer jag också ihåg. Sa inte maggan svettlund det också?? Hahaha fyfan nu fick du mig att skratta alltså :D

2009-09-14 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0