gött

Framtiden känns så sjukt hoppfull. Svårt att förklara, men jag känner mig så stressat lycklig på något vis. Länge sen jag gjorde det. Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag!

Justja, O M G - handspriten är slut på apoteken. Haha, jag är säkert överdrivet ORÄDD. Men det är så skönt, på riktigt, vem har tid att gå runt och oroa sig för något sådant som typ en person i Sverige dött av? Känns inte som att man har så mycket annat att fundera över i så fall. Kan förstå gamla pensionärer. Jag har iofs aldrig blivit sjuk i hela mitt liv, typ. Men nej, det sista jag skulle börja oroa mig för nu är svininfluensan. Det finns tvål. Bara för det kommer jag få skiten. Men i så fall kommer jag lära mig något av det också, typ att ta mig igenom en sjukdom.  Tackar ödet den dagen.

Jag vill se sommaren med Göran igen! Och färga min fula utväxt.

Ska kolla lite utbildningar nu. Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0