lör-dag

Jag är blivit lite pensionär. Sover tidigt och tar vara på nästa dag. Fast jag är fortfarande rätt dålig. Denna period är det mest för körkortet. Vill verkligen ta det där skit-kortet innan vi åker. Skulle vara skönt att ha det gjort. Ännu mer semester efter liksom.

Idag ska jag iväg till Bibblan, haha inte varit där sen jag föddes? Eller justja, sen jag läste tyska på MDH. Saknar det jättelite. Man känner ju sig smart av att cirkulera på en högskola. Nästa höst kanske? Efter bibblisch ska jag vidare till Rocklunda och Friskis. De har stängt för all träning idag för att de har någon slags funktionärsdag. Per Johansson, en tydligen väldigt duktig föreläsare ska hålla föreläsning för alla ledare osv. Mors som är friskis-aktiv har dragit med mig. Haha mycket söt i tidningen igår! Ska bli kul faktiskt. Jag gillar föreläsningar. Om de är bra, om man lär sig något. Gillar att bli inspirerad av andra människor.

Efter det ska jag köra och sen hem till Mallan som har lite inflyttningsferre. Ska bli kul att få se hennes nya cribbbbbbb.

Nu måste jag kriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0