Saknar och så

Hallådär bloggfan!

Italien var soft. Har fått en bättre uppfattning om stövellandet, känns bra! iofs var jag bara där för två år sedan när fars fyllde 50. Pescara, Florens och Bologna var vi i då. Kommer inte ihåg så mycket av det (haha, varför har jag världens sämsta minne?), men Bergamo var sjuk fint. Vi shoppade i Milano och gled runt i gamla stan i Bergamo med en glarre i vår vänstra hand. Såg svenskar ÖVERALLT. Litet minus. Ryanair har sina för- och nackdeler, hehe.

Efter några dar med murras rutiner är jag van att vakna såhär tidigt. Jag vet ju att jag inte är utsövd. Ska nog gå och kriga igen ögonen. Idag blir det stort släktkalas. Inte så mycket jobb innan, bara hämta mat och tårta på stan. Det är 2009. Man kan chilla. Tar nog bort detta inlägg nästa gång jag går in på min blogg. Astrist verkligen. Hinner du se det- lucky you.. not.

En sak! Jag saknar verkligen Hanna massa. Hur ska jag klara mig typ ett helt år? Vet inte hur jag ska få tag på dig mer än facean?

Kommentarer
Postat av: bell

2009-10-12 @ 19:56:19
Postat av: bellabus

GRATTIS på den stora dagen babe! Hoppas du får en riktigt vacker födelsedag och att du firar den på bästa sätt. =)Vi ses på systemet. ;) Måste ju hinna träffas och parta lite innan du drar!!!

2009-10-12 @ 19:58:24
Postat av: L8

TACK bellabus!! haha ja, lätt att jag är på!! hör av dig om du vet nåt skoj : )

2009-10-13 @ 10:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0