puttana kanske?

Jag måste skriva ett till tror jag. Det känns bra nu! Imorgon slipper jag Sverige för några dar. På fredag får jag träffa Anders&Carro och på lördag kommer all släkt vi har till Väss och firar mig&bror. Nästa vecka fyller jag år. Den sista och en vecka framåt är jag ensam hemma och planerar kanske någon typ av sammanslagning? Den tionde november är jag sjukt jävla fri från Coop. Där någonstans planerar jag att kila en sväng till Götet. Vore mys en sista gång innan vi drar till Australia, som vi gör den tjugonde.

Jag känner att dagarna kommer flyta på och det känns underbart. Inte jobba, sova, tråka, börja om igen och frukta en lång vinter. Jag ska ta vara på sista tiden här hemma också. Ha kul. Det är kallt och jag fryser stjärten av mig. Men det gör inte så mycket, för jag vet att denna sista tid tid i Sverige innan vi åker kommer omges av mycket kärlek och lycka.

Skål på det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0