Hemmakväll vs utekväll?

Okej, jag var inte säker på om jag skulle ut eller inte ikväll, nu är jag det. Var nyss på harmoniq, på nån slags hårkur och ögonbrynsshit. Fick i namnsdagsprelle av m&p, så nej, inget jag kom på själv. Hon "stylade" mitt hår så jävla fult. Jag tänkte ett tag vem jag var lik. Så kom jag på det - Wilma i Flinta. Haha katastrof. Ni vet asfluffigt där uppe. Hahaha nåt att garva åt i alla fall! Får bli Idol med bästa Klara istället. Kanske en utgång imorgon. Justja, sen gjorde hon ett paraffinbad(?) så mina händer är fettlena. Fett! Typ stearin? Haha, jag kanske är efter.

Idag har jag lunchat med Ammie. Tog igen massa vi missat. Så knäppt med dem man var van vid att träffa fem gånger i veckan och sen inte alls. Om det är nåt jag hatar är det att tappa kontakten med folk jag gillar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0