HAGLÖFS

Snart kan jag stryka den viktigaste saken inför resan! Väskan. Idag åkte jag med Alex och Klurris till Avesta och Höglöfs butik. Det var mysigt att besöka dalahästen och få något braaa kirrat! Vi gick runt som vandrare i butiken med feta väskor på ryggarna. Kände och klämde. Fick ont lite här och där. Klagade lite. Undrade hur mycket skrället vägde. "Det är ju bara plastpåsar i" -butiksmannen. Hehe. 2,6 kg typ. Vi ska ha minst 15? Kors.

Nu försöker jag styra upp mitt liv en aning. Fixa massa inför resan. Tänkte dra en Friskis, men en söndag som denna är ALLA ledare SÄMST. Tro mig, jag vet fan. I fredags var jag och Jompa på ett katastrofpass. Finns inget värre. Fattar inte varför jag gick och gjorde samma misstag igen. Har träningsvärk i benen, bara benböj har hon. Hatar benbög. Aldrig mer. Hellre utan än en b-ledare.


Gossip Girl och Ensam mamma söker ikväll, haha viktigaste på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0