ge mig nåt kul. fort.

IDAG TOG ALEX KÖRKORT!! GRATTIS KOTTE!!!!

Det firade vi med en tripp runt staden. Jag är så stolt över oss. Vi ville verkligen bli av med körkortsbiten före vår resa och nu är vi det. Fyfan, aldrig mer öppna en teoribok, aldrig mer lyssna till Bertils ganska söta- men ack så dryga röst. VI GJORDE DET.

Justja, jag skrev ju att jag för första gången var nöjd med mitt hår. Haha, inte riktigt sanning. Eller jag var nöjd. I deras ljus var det bra. Men, nej, jag tyckte sen att det var för ljust. Jag sa att jag inte ville bli för ljus, men det blev jag. Fick även medhåll från några håll, så gick dit och kirrade det idag. Haha, vet att vissa garvar när de äser detta. Nu är det i alla fall åt det röda håret och jag diggar det! Skulle jag inte gjort det hade jag fan ändå inte orkat reflektera över det mer. Jag ska börja leva efter att allt blir som det blir nu, punkt.

Nu sitter jag här och tråkar. Funderar över en sak jag för jävla gärna skulle vilja. Spärren säger stopp. Som den alltid gjort. Den dagen den är borta är jag lycklig. Då har jag lyckats med nåt stort. Jag lovar här och nu att jag ska tillåta mig själv att vara nöjd då.

Jag har anmält och betalat högskoleprovet. Tror dock inte jag ska göra det ändå. Låter kanske dumt, men hade det varit första eller andra gången hade jag kört. Men känns ovärt att utsätta mig för den värsta dagen på året en gång till, utan motivation, ett mål eller plugg i bagaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0