Dream on

Jag hade en jävligt störd dröm inatt.

Jag fick en lillasyster. Min mamma var amerikan (?), så ibland skulle man prata engelska med barnet. Jag var så glad för en lillasyster. Jag sa "hey babe" till henne. I början av drömmen var det fina familjesituationer. Vi skulle borsta tänderna på henne (hon var typ aldrig bebis, bebis. Pratålder på en gång). Jag försökte få mamma att döpa henne till Melda, men det gick hon inte med på. Hon gillade mig.

Jag kommer inte ihåg hur drömmen ändrades, om det blev en ny dröm kanske? Men plötsligt var jag på jakt. Jag hade en väska och massa grejer. Träffade på nya vänner på en semester med familjen. Jag gick iväg och några andra hade hand om mina saker. Så kommer jag tillbaks och Emil Elfving står där och bråkar med några, med mina saker. Så börjar han springa iväg för att "skydda sakerna". Jag springer efter. När jag sprungit länge och är säker på att vi är säkra ropar jag att han ska stanna "EMIL FRÅN SMÅLAND!". Han stannar direkt. Smiter in på någon toa och jag hänger på. Så råkar jag komma in på fel. Låser in mig. Några tjejer bryter med våld upp min dörr och säger "det är nåt du måste se". De tar mig till ett rum där Chuck Bass ligger död. Emil kommer. Vi börjar gråta.

En annan sak i drömmen var att barnet var Amanda Nystedts. Jag frågade vad hon skulle döpa barnet till. Chloe, sa hon. Fast hon var inte säker på om det lät "bra". Hon funderade lite på Belladotte. Bella Råberger var också med. Jag tror hon gillade det sista namnförslaget.

Haha. Jaja. Idag är jag ledig! Ska chilla satan och evetuellt även få något bra gjort.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahahahaahah!!! Sköööön.

2009-10-21 @ 15:39:43
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skönt att man förgyller någons drömmar;) Vet dock inte om jag hade detta syfte? hehe

2009-11-02 @ 09:14:20
Postat av: L8

haha vem är duuuu va va?

2009-11-02 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0