CPSTÖRD

Kom på en störd grej som bara händer mig. Min frisör visade först att håret var lite slitet i topparna med spegeln. Sen tvättade hon, hade inpackning osv. Vi prata massa om Asien (ännu en gång sjukt inspirerad), hon fönade och sen tog hon fram spegeln igen. Det slitna var plötsligt borta. Jag: men shit hur kunde det bli så, var det inpackningen?? Hon: Alltså.. jag har ju klippt?

Haha kors, jag märkte inte det!!! Visst, det tar inte så lång tid, men hur kunde jag inte ens märka att hon tog fram saxen? Kommer i alla fall inte ihåg det?


Jag är fan störd. En gång för alla.


Kommentarer
Postat av: hanna

hahha! DU AR FOR UNDERBAR MIN VAN!

2009-10-23 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0