Hejdå mina vänner

Packat klart!

Trodde verkligen att jag köpt en stor väska, aber nein. Många har sagt att man bruka åka med halvfull väska. Visst, tänkte jag, snålar lite på kläder osv. Skar verkligen ner så mycket att jag nästan började gråta. Ska jag leva på detta i fyra månader? Värst av allt: väskan blev FULL. Ändå. Helt ärligt jag ställer nu en öppen fråga, vad gör jag för fel?

Nu skiter jag i detta och åker i en full väska. Endast 12 kg. Det är ett personligt rekord i sig.

HEJDÅ MINA VÄNNER!
Saknar er redan. Ni är bäst vet ni. Snart ses vi! Då ska vi ha kul. Skratta åt bilder på mig, Klara och Alex när vi är fula och bär en väska på varje kroppsdel. Skratta åt när Klara halkade på glaciären i Nya Zeeland, när Alex ramlade ner från sängen på hostlet, när jag fick min första tyska vän. Hehe. Längtar somfan.

Nu ska jag ut på en grym resa.




Kommentarer
Postat av: bella

Ha en underbar resa! surfa lugnt ;)

2009-11-21 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0