puss

Fan vad jag ska växla humör! Från happyhappy-livet-leker till deppdepp-gräva-grop-hoppa-ner-komma-upp-om-3-år. Och inom loppet av en vecka också. De som inte blev humörsvängande människor borde vara sjukt tacksamma. Tror jag. Just nu är jag allmänt uttråkad på vardagen. Den dödar mig långsamt. Det kryper i kroppen, hoppar i skallen osv. Tyckte precis jag hade vant mig vid allt som hör mitt Vässisliv till efter fem månder i Österreich, men så kom denna svacka igeeen. Samma som jag hade innan jag åkte. Jag ser inget slut, ingen början?

Nåväääl, sen sist har jag väl inte alltför mycket hänt. Jag har jobbat, lirat lite fussball och haft lite besök från joelmannen. Den jeveln kanske glider till Charmonix och jobbar. Jag vill också åka och jobba utomlands igen. Det var en soft känsla den jag hade innan jag drog till alperna, liiiiite spänning i alla fall. Jag känner för att ta med mig en soft människa till en soft stad, söka jobb och bara se vart allt leder. Men är det så smart när man ska spara till en lång resa?

ikväll blir det i alla fall hem till Joanna, med några favoriter och lite vin skulle jag tro. Är  inte alls taggad för någon krog, även fast jag inte ens varit ute sen jag kom hem. Känns allmänt ovärt att ens försöka här hemma. Fast nej, nu ska jag inte vara negativ och allmänt deppig, har man bra folk runt om sig blir fanimej allt kul.

Så det kör vi på ikväll råååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0