Så gör vi

Åh. Jag vill så gärna ha en fin blogg! Kör igenom min dagliga tur med bloggar och inser att precis alla har finare blogg än mig. Kanske för att jag inte ägnat en sekund åt att ens försöka ändra den? Kanske skulle jag skriva mycket oftare med lite soft design. Klart jag skulle. Fantasin skulle flöda. Känner det på mig. Skönt, då vet jag varför min blogg är som den är.
Utrett och klart. Men trots denna enorma vilja att ha en fin blogg finns det just nu inte på min världskarta att fixa det. Lära mig, göra några tappra försök, göra om. Nej, mitt tålamod dog redan innan tanken slog mig. I mitt nästa liv ska jag ta tag i alla sådana här små saker jag vill få igenom. Det lovar jag här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0