BJÄLLERKLANG

YEEEEEEEY!

Jag fick ett soft lyckorus precis! Tack vare följande:

  • Jag åt nyss schweinegod fläskfilé med fars. Det är våran grej.
  • Jag ligger i min säng med min snygga dator och lyssnar på bra musik.
  • Jag ska träna fotboll igen efter sex månaders uppehåll denna vecka. Oavsett hur det går har jag sett fram emot grönt gräs och en rund boll framför mig.
  • Vi ska boka peace&love snart. Kommer bli FETT!
  • Snart kommer två sjukt bra människor vid namn Alexandra och Klara hem till mig, vi ska kolla in världskartan och bestämma vart vi ska åka i höst. Den resan jobbar och lever jag för nu. Vet att den kommer slå allt.
  • Jag slipper gå upp 5:40 varje dag och göra frukost på ett hotell.
  • Jag slipper dammsuga varje dag.
  • Jag är bättre än någonsin på det här med bilkörning. Fast jag inte kommit ut på E18 ännu. Fast jag glömde stanna för ett stopptecken idag. Sånt kommer ju?
  • Igår fick jag hem ett paket. En plattång som Anja skickat från Israel, importerad from the US. Sjukt snygg. Sjukt bra. Anjaleinen är bäst.
  • Hanna Jansson kommer snart hem!!! Idag?? Helt sjukt, när sågs vi sist? 9 månader? Åh, skönt att man får bo nära dig hela sommaren innan du åker tillbaka till Florida. Fan vad vi ska rocka i sommar?! GIVET! Kolla på Sune och shit!! Som på den gamla goda tiden, haha sunes jul varje dag efter skolan i två år! Med hönekaka och kalles kaviar! HAHA, underbart.
  • Amanda Nystedt kommer också hem, woho ta en vinare en sommarkväll lär vi ju göra? På Bellas balkong? Och diskutera hur vi ska gå vidare med Memento UF? Åka upp till Kenneth i Klässbol?

LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0