allting som jag vill kan jag göra aaaaahhhh

Det finns en sak jag är sjukt tacksam för med denna resa. Aldrig förr har jag varit så pepp på att resa, upptäcka nya ställen, lära mig språk, träffa massa sköna människor och bara leva. Jag vill jag vill jag vill nu!!! Har träffat många som inspirerat mig här borta och det är jag sjukt glad för, hemma på coopish hade jag varit kvar i min bubbla, det är då en sak som är säker. Frågan är bara vad jag ska välja? Det kan bli svååårt! Men. Fan. Vad. Jag. Vill. Nu.

Kommentarer
Postat av: joumiiii

ja har ny mobiiiiiiiiiiiiil å idag när jaa vaknade så skrev jag till dig men hade ingen att skicka till hahah..inga nummer kvar typ. JA VILLLLLLLL HA DIG HEMMMAAA NUUUUUUUUUUUUUUUU åååe så fan man saknar dig..

2009-03-15 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0