vi drar till dalarna och raggar masar

IMORN. Det ska bli mycket sköj!  Fixat det näst sista idag och imorgon blir det det allra sista. Mer än man tror som ska kirras. Typ införskaffa tält. Kit med tält, två stolar OCH bord för 229 på överskottsbolaget, som hittat. Sen om det går att sätta upp... jag känner på mig att själva tältuppsättningen inte kommer gå så jättebra. Det är ju sånt där pappor gör? Eller i alla fall min. Haha, känns som när vi skulle bygga monter på UF-mässan. Vi hade trott att det inte skulle bli så klurigt, men det slutade med att vi fick ringa in två pappor som höll på i flera timmar för att få till våra önskemål. Men jag har bestämt mig för att bli mer teknisk och detta är ju ett prima tillfälle. Jag och Alex tar halv 7-tåget och möter upp Jojjo och Pimpy som redan är där. Vi skulle tagit ett tidigare tåg, men tidsoptimister som vi är, hade vi inte räknat med att biljetterna kunde ta slut. Bara 37 000 som ska till Peace&love. Men jag tror det var ödet. Hinner man sola lite, kanske.

Hörs och ses, lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0