Ångrar inget

Det här är mitt tredje inlägg idag, jag som aldrig skriver. Jag måste ju ta vara på detta, vet aldrig när det kan komma tillbaka. Jag saknar alp art hotel-livet litegrann faktiskt. Inte att gå upp 5.40 varje dag, inte att städa och kriga varje dag. Framförallt inte tiden i början där. MEN fan vad jag saknar att bo med tre andra. FF varje dag, haha, jag delade t o m rum med anjamannen. Aldrig behövde man vara ensam och om man någonsin var det, för att man själv skulle upp och de andra var ute/jobbade, då var det skön ensamhet som inte gjorde nåt. Samtidigt älskar jag tiderna jag jobbar nu, ibland sovmorgon och ibland inte alls sovmorgon (5-11 varje måndag hela sommaren). Så mitt jobb jag har nu, någon annanstans där jag inte känner många människor, till en början alltså, tillsammans med tre sköna själar i en soft lägenhet. Åh fyfan vad jag vill det nu.

Man hade alltid någon att grilla med liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0