vi är så jävla sköna

En helt vanligt söndag. Telefonen ringer 07.25. Tänker att det bara kan vara någon på jobbet som lever vid den tidpunkten. Mycket riktigt. "Vi har problem med sjukdomar".
Jag: -Men jag har ju semester.....
K: -OJ, det ser jag nu. Hehe. Hejdå!
Jag: -HEJDÅ.

Men det gjorde inget. jag är rätt bra på att somna om. Vid 13-tiden hade jag, K och A bokat möte inför höstens resa. Väldigt mycket som ska planeras, tydligen. Jag vill bara åka idag. Jag gick istället in på Ryanairs hemsida och fann mucho bra biljetter till fina priser till Deutschland i augusti. Sjukt taggad för DÜSSELDORF nu!! Australien/Asien/Nya Zeeland i höst kan ta sig. Hehe Düsseldorf here we come. Världens längsta bar, ojoj. 300 barer/diskotek. Mamma&pappa rekommenderade det varmt också med bra shopping och soft gamla stan. Haha, typiskt oss. Samlas för att fixa vår höstresa. ALLTID kommer nåt i vägen. Denna gång Düsseldorf. Bokat och klart. Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0