Smak av havre

Hohohohoho

I´m dead. Jobbade 5-11 som vanligt imorse, men istället för att åka hem och sova i några timmar gjorde jag och Kim (som också jobbade cppasset) tacos hos mig. Sehr gott. Tacos är fan alltid gott. Alla gillar det. Finns i tusen former. Går alltid att variera sig om man tröttnat på en. Starkt som svagt, kött vad gottdetär! När började man äta det egentligen? Inte direkt nåt man är uppväxt med? Nej? Synd att det inte var en själv som kom på den briljanta "idén"!

Gick en mördarprommis runt Blåsbo och halva stan med Hanna efter maten. Lika trevligt som alltid! Dock lite sorgligare än vanligt. Hon lämnar Sverige för staterna om en vecka. Hon blir borta ett år. Ett helt år! Det är så sjukt lång tid. Fast ändå inte. Jag var borta i ett halvår och det känns som ingenting nu? Aja. Hinner hända mycket i alla fall, om man vill! För mig kommer det bli ett händelserikt år i alla fall... åh jag längtar efter så mycket. Känns som att det är det här jag väntat på i hela mitt liv. Nu är det på riktigt. Eller, ja, snart.

Känner för att titta på en tysk cpfilm, så ska nog glida iväg och hyra en med Klara vid min sida.

Adios! (Hahahaha tänker på dig Joanna&Magluf, kommer aldrig sluta skratta åt det)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, jaa man får sig ett litet lyckorus när man tänker på det haha fan va ful jag måste ha sett ut. Haha, fint spanskt uttal och allt :D

2009-07-27 @ 20:21:27
URL: http://joannahansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0