jnanansnmsmsk

Myyycket lyckat kalas igår! Åtta av de gamla godingarna, plus martin då. Hehe. SKÖNT att det inte är sol idag! Och bli inte arga på mig nu. Man behöver ju vila lite. Min semestervecka går mot sitt slut. Fast jag börjar inte förrän på onsdag kom jag på nu. Denna vecka har inte riktigt varit som jag hade tänkt mig. Jag fick ett glädjerus och tog ut den här veckan, fick för mig att det skulle bli en "drömsemester". Man behöver ju inte överdriva, men well.. den har funkat. Har kommit på vilken icke-ensamvarg jag är dock. Bra att veta. Det är jättetråkigt att umgås med sig själv. Imorgon kommer mutter und vater hem, lite skönt faktiskt. Det är ju mycket man ska tänka på när man är ansvarig för ett hem..hehe. De har glidit runt i Tyskland, Italien och Barca. Mest avundsjuk på Tyskland. Haha, nej, jag är inte galen. Men Düsseldorf verkar soft.

VILKET VÄRDELÖST INLÄGG. Borde gå och sova. Blev väck av mamma imorse 9:50 med ett mms. En bild på en affär "Happy pills".
Jag: Vadå, jag fattar inte? Jag sover lite.
Mama: En lösgodisaffär heter så. Roligt namn. Sov vidare. Kram.

Ni som vet, ni vet, that´s my mum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0