Hurricane

Om torsdagen gick i bitterfittans tecken så gick fredagen i ironins tecken. Öppnade Coopanova 7.00, så gick upp med tuppen. Hade samma jävla låt i skallen på repeat från uppgång till att jag anlände til röda torget. Gissa vilken? Alla heter Glenn i Göteborg. Nej, jag skojar inte.... kändes som någon drev med mig. Dagen fortsatte ganska komiskt med några knäppa kunder och några coopkompanjer som fick mig att dra fram ett skratt. Fick speciellt ett skratt då jag läste i Aftonbladet att Johnny Depp är 46 år! Helt sjukt. Jag tänker inte ens säga hur gammal jag trodde att han var... eller jaja jag vill ge er ett skratt också...... runt hälften + några år. Så typiskt mig att verkligen ha en lucka i registret bara. Jag vet inte vad jag gör för fel.

Helgen i övrigt var inte den bästa ever. Fredagen var en besvikelse, typ. Förutom Friskispasset med Alex, Klara och mutti! Är ganska så väldigt bored av dessa intriger. Same shit every time. Och nu skulle vissa säga att jag inte ger saker chansen. Men jag tappar verkligen totalt lusten. Då är det svårt. Jag vill bara ta med mina vänner till en plats och börja om. Ingen får ta med sig något förflutet eller jobbigt. Alla börjar om och vi bor i en sjukt stor stad där man knappt träffar på samma människa två gånger (oavsiktligt), om inte ödet får bestämma då!

Drömma går ju. Jag som tänkte sova vid 8-slaget idag. Får bli 9 istället. Med blött hår. Way out west bokat nu. Läääääääängtar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0