fuck forever

ÅH JAG ÄR SÅ ARG!

började direkt när jag slog upp ögonen. kände bara ilska, ånger och allmän bitterhet mot allt i hela världen. utan undantag. körde till rolands bilskola och betalade en avgift för en kurs. var svinarg på pappa för att han bara inte kunde svara lika bra på mina frågor som min körskolelärare. arg på att han inte bara kan lära mig köra!!! är det fortfarande.

tvingade mig själv att springa med sossla. det gick väl bra, men inte blev jag speciellt mycket gladare eller ens aningen mer positiv av det. åkte och jobbade. svinsegt. alla kunder var jättedryga. t o m de som bara köpte cigaretter. ville skjuta alternativt slå någon.

vad har gjort mig såhär ilsk?! jag somnade rätt glad igår, har jag fö mig. får lust att börja i diskus och få skrika svinhögt vid varje kast. skita i diskusjävlen bara skrika tills lungorna domnar bort. jävla ernst är på tv. gör mig ännu argare. mamma tycker han är "charmig". det gör bara fjollmorsor. kock, byggare bob, modell, vem tror han att han är? har ni sett bygg max reklam förresten? den gör mig irriterad. så sjukt ointressant och ogenomtänkt. måns zelmerlöw gör reklam för sommarkrysset. en farmorsdrömpojke med ett farmorsdrömleende. en farmorsdröm som väljer marie serneholt? katastrof. tänk om alla farmödrar.

det enda positiva är att det är skönt att hata dig.

Kommentarer
Postat av: hanna

haha lotta du ar ju for underbar!

2009-07-24 @ 14:51:12
Postat av: susii

hatar veeem?

2009-07-25 @ 10:23:00
URL: http://suusie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0