Rubriker borde vara valfria

Det är rätt skönt att vara hemma ändå. Mycket jag måste ta tag i och ordna upp innan jag kan få ro. Den närmaste månaden kommer bli ganska proppad. Men det känns bra. Hellre det, än snigelfart och inget händer. Jag är bättre på att ta tag i allt på en och samma gång än lite då och då. Började med att sova tidigt igår och därmed vakna tidigt idag och ta tag i dagen. Eller ja, inte bästa början. Laddade hem Gossip girl säsong 1 och 2. Fått för mig att jag ska gilla det. Vet inte varför, men nu har jag i alla fall sett mitt livs första avsnitt och ja, det fanns ju två hetingar i alla fall. Jag gillar att ha nåt att se fram att göra innan jag ska sova. Det är soft att kolla på ett avsnitt av något lagomt händelserikt program. Typ att det sista man är insatt i eller tänker på är något så ovärt som ett tv-program. Harmoni inför sömnen, eller nåt. Var meningen att jag skulle springa tidigt, men blev strul med höstresan, så det sköts upp. Nu är båda fixat i alla fall. Om jag hade haft en lista nu hade jag med nöje prickat av dessa punkter. Fan vad jag älskar att pricka av, få saker gjorda. Bra saker. Ibland.

Emma och jag har nya mål med oss själva och jag känner mig mycket motiverad. Susi the pusi är du hemma? Jag vill skratta med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0