IDAG

IDAG är en ganska bra dag. Kört runt hela stan och lite till först med Bertil, min nya bästa vän och körskolelärare och sedan med papirull för att hitta en kamera som platsar under vår backpackerresa.  Jag är typ sämst i hela världen på att köra en bil, körkort julen 3047? Hehe, men jag är ju bra på sååå mycket annat!! Typ plocka kottar. Saknar fan att vara kapten, ta hand om uppvärmningen och helt seriöst få skrika "PLOCKA KOTTAR", helt utan baktankar, utan ironi.

Taggar med 99 Luftballons nu. Ska ge mig ut i spåret om några sekunder. Ikväll blir det "sommaren med Göran" på bio med Alex, Klara, Lina, Joanna&Oscar. ÄNTLIGEN. Som jag väntat på den. Haha, förväntningarna är uppe i skyarna. Typ såhär glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0