Halz und Beinbruch

Hemma från Göteborg. Hemma från Tyskland. MÅNGA FINA MINNEN RIKARE. Lycklig av musiken från Way Out West och allt som hör Göteborg till. Lycklig av en helg med två av de bästa bananerna i denna värld i det tredje riket. En resa som får följa med ner i graven. Jag garvar somfan åt allt vi gjorde nu. Smet från receptionisten, grät för att vi glömde bort var hotellet låg och ingen taxichaffis visste, gick på en catwalkutställning, fixade en multisäng och dansgolv på rummet, alla fula tyskar vi lurade, Alex tappra försök att ge mat till hemlösa, våra sjuka diskussioner som inga andra uppskattar und so weiter.

Jag luktar fortfarande rök i håret och mina ögon är gråa för att jag är så trött, men det gör fan ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0