eben eben

IM HOME!!!!

fan så knäppt det känns. hänger inte med liksom. var hemma cirka en minut sedan dök de två snyggaste människorna upp, ällie och klara. det var sjukt nice! satt och pratade i flera timmar och plötsligt kändes det som att jag aldrig varit borta. det kändes verkligen inte som att något hänt, och det var mig en fin känsla. ni är samma gamla vanliga grymlingar och det gör mig glaaaaaaaaaad.

idag packar jag upp och tvättar, blä det suger ju! men, som mamma sa: du är en vuxen människa nu. haha hell no. ska luncha senare med farsis. sedan borde jag bege mig till coopish för att kirra kläder osv. ikväll blir det handboll med klara! jiha. jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0