råtta

nu börjar sverige bli sådär jättetråkigt igen. fast jag klagar inte! inte alls. det är bara tråkigt. fast inte negativt tråkigt. såklart. när jag var liten var hösten min favoritårstid. why? jo, för att jag fyllde år. eller det gör jag fortfarande. men det är inte någon ursäkt till att ha denna årstid som sin favorit längre. alla människor bara försvinner. och än så länge har löven inte ens ändrat färg. eller? jag har glömt att kolla. jag har mest tyska, fussball och coopan i skallen. det håller. ett tag till.

på senare tid har jag varit irriterad massa gånger. jag tror inte jag brukar vara det annars. så mycket mer än vanligt. mest pga fotboll. men lite annat. jag måste komma på ett sätt att få ur mig dessa argheter. för annars gåre snart illa. inte så att jag slår ihjäl en människa, kanske. men en katt ligger väldigt nära till hands. min mormor har en katt. 4e oktober ska jag dit. dags att ta tag i detta problem.

oj. vad dum jag kände mig nu. min mormors katt dog ju för jättelänge sedan. men hon har alltid haft katt, så hon har ju det ändå. i skallen. tur att hon inte läser här. tur att jag inte hann orska kattens död. dubbeltur jihaaaaaa. min turdag jihooo.


nej, dags att avsluta detta känner jag.
auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: mandi

haha störd.. jag har också katt. men han e snäll så döda ej tack. hur går tyskan? kul?

2008-09-23 @ 00:16:27
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: L8

oj, varna katten! haha tyrran går väl helt okej. eller jag ser det som ett jobb. jag får ju pengar. och sen lär jag mig lite på köpet, eller tvärtom kanske! haha. ibland är det jättedrygt att gå upp tidigt (typ 9) och plugga.... men det lättar ändå på mitt samvete att jag tar vara på varje måndag och onsdag :) lär du dig någon spanska då? hälsa barca!

2008-09-23 @ 19:10:50
Postat av: Tant Fia

Jag vill inte se dig i rätten - tänk å behöva kalla dig för kattmördare i artikel efter artikel. Dessutom skulle jag tvingas skriva en personlig betraktelse, typ: Min dotter växte upp med kattmördare...

2008-09-23 @ 20:19:18
Postat av: L8

haha im so sorry "Tant Fia", jag ska göra mitt allra bästa för att du ej ska behöva se mig i någon rätt. men lova, det kan man ju aldrig göra! :)

2008-09-23 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0