dagens coopan

det händer mycket på coopan. speciellt sådant man inte får skratta åt. det är jättejobbigt. jag är inte känd för att kunna knipa direkt. därför tänkte jag börja berätta om lite underligheter som händer i det röda huset på röda torget. alla tack vare underliga människor. det är en sak jag lärt mig efter mina 2 år på coopan, underliga människor finns det gott om. det är bra det.

DAGENS COOPANRÄDDNING
kund: utnyttjar du verkligen dina vattenpauser? (utan att ens säga hej)
jag: vad sa du?
kund: jo, jag tycker att din kordination är lite halvdan!
jag: (något förvånad) jasådu, själv tycker jag den fungerar utmärkt.

vilket jävla slag under bältet säger jag bara! jag som trodde att jag var jättebra. använder ju både vänster och höger hand och allt.

jävla byggnadsjobbargubbe. bara jätteavundsjuk på mitt jobb. säkert.

Kommentarer
Postat av: s

hahaha. vafan haha

2008-09-30 @ 12:30:06
Postat av: L

ja precis. VAFAN. vilken jävla stil.

2008-09-30 @ 12:45:22
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 12:50:23
Postat av: ämi

HAHAHAHAHA

2008-10-18 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0