jag gillar inte rubriker. de bara förstör

jag är så lycklig jag är så lycklig tralalalala. 
 
ÄNTLISCH  säger jag bara. Bonde söker fru har dragit igång igen. Haha, finns det något bättre program? Jag förstår inte mig på alla som inte förstår sig på det. Det är ju liksom på vår nivå. Inga jävla knäppa hemmafruar eller istrandsatta människor. Fast sådana där program ska jag också ge chansen. En vacker dag. Men det är ju så svårt när alla redan vet allt. Jag hatar att vara nybörjare. Det finns nog inget värre i hela världen än den där perionden man måste ta sig förbi för att sedan kunna något på riktigt. Det är väl normalt att känna så antar jag. Men jag skulle kunna döda för att ta mig förbi lärar-stadiet till jag-är-proffs-på-detta-stadiet. Mindre normalt, kanske.

Jag har en jobbig nisse inom mig som håller på att bli lite halvt crazy. Han vill äventyra. Jag försöker stilla honom med tysk grammatik. Det funkar sådär. Dags att tänka ut något nytt.

Kommentarer
Postat av: AAAAAAAAAAA

så jämför dig alltså helt seriöst med en socialt handikappad bonde i vuxen ålder, som är så misslyckad att han går ut i massmedia för att be omvärlden om ett giftemål. njäe du ligger på en lite hörge nivå än så.

2008-10-09 @ 11:43:11
Postat av: L

vi är iaf av samma kött och blod! haha dom är ju så mysiga :):):):):)

2008-10-09 @ 11:44:33
Postat av: L

....och det är ju så äkta :D

2008-10-09 @ 11:45:45
Postat av: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

haha okejdå, det får stämma!

2008-10-09 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0