Början av slutet

Igår var en bra dag. Drog en wayne´s med Jompa som klarade teorin igår. Grattis somfan! Snart kommer jag....inte!! Sedan klarade jag av första försäsongsträningen. Hatar spåret nästan mer än jag hatar onda människor! På kvällen/natten kollade jag och Pimpen på två filmer. Båda var knäppa, fast en var med Adam Brody, så det dög i kris. Det roligaste på hela dagen var i alla fall när jag lurade Kim att min morfar fyller 100 nästa vecka. Hon tror på det fortfarande. Hahahahhaha, kan inte sluta skratta åt det. "Shit då lär ju han slå något slags rekord". Jag ville så gärna spä på och berätta om att han varit i tidningen och på nyheterna för att han var äldst i Arboga kommun. Men jag kunde inte ta någon som helst risk. Hon är den första människan på denna planet jag lyckats lura. Jag har gjort ett x antal tappra (miljoners) försök, dock utan ett enda resultat. Tills igår. Jag är så lycklig, jag är så lycklig!! Det här stort!! Att däremot bli lurad, det är jag något utav en expert på, mest av Bella. Haha, vissa människor har något, som gör att man tror på precis exakt allt den säger. Om de så säger att de har tramptv hemma. De har ett skickligt tonlänge som förundrar mig. I´m not one of them. Men det gör inget, det här ska jag leva länge på.

Kommentarer
Postat av: linis

Haha kommer du ihåg när jag lura dig alex å kim att jag hade en uggla som hette rolf. Varje gång ni kom hem till mig och fråga var han var sa jag att han var hos pappa/mamma. HAHAHA det var roligt

2008-10-29 @ 16:43:00
URL: http://lgranlund.blogg.se/
Postat av: L

HAHAHAHAHAA det var ruligt!! jag försökte lura kim och klara att jag hade en minigris när jag var liten.. de gick inte på det. buhu. det var tråkigt:(

2008-10-29 @ 17:05:14
Postat av: A

HAHAHA JUSTJA!! men jag trodde fan på det fortfarande haha?

2008-10-30 @ 16:38:17
Postat av: Anonym

jävla söötis.. borde göra saker oftare du och jag. Typ åa skidor? hahaha

2008-10-30 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0