Mål som mål

Jag är nog bäst i världen på att utföra saker i teorin. När det sedan kommer till praktiken är jag lika vilsen som jag var i "rören" på donken, hälla, när jag var liten. Fast då fick man gråta. Jag har ingen aning om jag vad gett mig in på. Men det kittlar spännings-nerven. Jag har sett fram emot den här känslan. Den behövs för vissa, som mig. Men det är inte så lätt att bara hoppa. Man måste förbereda fallet och öva in tekniken. Man har ingen aning om den kommer hålla eller inte. Det visar sig. Som alltid. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: A

jag ska köpa en fin madrass till dig så att du alltid landar mjukt! och förresten så har vi ju övat fallteknik på handbollen

2008-11-03 @ 19:21:55
Postat av: L

ja, vilken tur att jag var så grym på just falltekniken! he he, förresten fick en syn av klara tränandes på fallteknik, hahaha lite kul

2008-11-03 @ 23:55:29
Postat av: A

HON ÄR RÄTT ROLIG DEN DÄR KLARA

2008-11-04 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0