mmmmm som i måndag

dryg måndag. som vaaanligt. ola hjärpe visade en film på naturkunskapen som inte ens kemister på universitetet hade förstått. på riktigt. så jävla skandal. men jag orkar inte bli arg längre...... jag har kommit på ett bra sätt att utnyttja hans lektioner- ta igen förlorad sömn. även om jag hört att det inte går. då slipper man ju i alla fall vara trött när man kommer hem. det är rätt smart ju.  

imorgon skulle vi slutat 9.30 efter IV, men vi har dans med klassen. första gången. dom andra klasserna har mest små saker att justera såhär i början av maj. men inte vi inte! vi kommer nog vinna ändå. hm. sedan bär det av till huvudstaden med coopan. haha bland annat måns zelmerlöf står på schemat. kan du inte bli annat än nice..... he he


morsis bad mig berätta för alla mina friends att det är gratis på friskis hela maj. så jag tänkte att det mest effektiva måste ju vara i bloggen. det finns kuponger att skriva ut från Friskis hemsida och även hos dom receptionen. om du känner för att skriva dit en medlem kan du skriva kristina persson 108...... så då var det sagt. back to work, peace!


Kommentarer
Postat av: Amanda

fan vad nice med gratis! fast haha jag har ju redan kort

2008-05-05 @ 22:38:41
URL: http://amanda-n.blogspot.com
Postat av: Anonym

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNSS

2008-05-06 @ 08:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0