jordgubbe

men nu är det ju 24 grader i alla fall! fan dom hade ju lovat 10 grader idag. det känns något bättre att stänga in sig och studera då ju. men men. ska man ändå plugga kan man lika bra lida riktigt ordentligt så det räcker för resten av sommaren sen.

klassen fick lite hyper-panic-attacker om vartannat idag tack vare vår sköna köttarvecka vi har framför oss. en del kom inte alls och en del gick hem pga detta. konstigt nog njöt jag mest. för jag skulle egentligen jobbat idag, men lyckades fixa bort min jobbtid. knäppt det där- för om inte skulle ha jobbat skulle jag också stressat som en myskoxe. men nu va jag plötsligt lycklig över att få kvällen utan jobb. så trots att jag gick på alla lektioner och på så sätt fick mindre tid till naturkunskap var jag lugnare. allt handlar om det mentala alltså. haha, jag är så smart.

nu måste jag bara ta tillvara på denna kväll. så det inte var bortkastat att firra bort jobbet. det blir tufft. men jag kan fixa det. svårast blir att för första gången på några veckor inte beta av alla bloggar jag måste läsa. de bara växer och växer. cirkus 15 stycken nu. nästan ett två timmars projekt...


just ja, någon som vet om ett garantibevis gäller om man tappat bort saken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0