ich bin müde

OM 2 VECKOR TAR JAG, LOTTA SANDAHL, STUDENTEN!!!

sjukt sjukt! känns som att jag kommer förstå det på riktigt typ i höst? hjärnan har vägrat fatta än så länge i alla fall. all tid just nu går åt till att förbereda allt inför den stora dagen. 5 juni. 5 av alla nummer också, det här kan inte bli annat än grymt!

idag har jag haft en chill-dag i skolan med betygssnack i både organisation och ledarskap och naturkunskap. missnöjd med båda resultaten. det ena får jag skylla mig själv då jag var i london och inte hann plugga till det sista provet. men nk. det finns inte ord för en viss människa. andas. andas.
sedan begav jag och sosslis oss till city för att glo runt lite och det var nice! ällie joinade oss senare och vi drog en sol. jag som hade bestämt mig för att inte sola idag. jajja, lite redface har väl aldrig skadat... känns bra att jag kommit igång. gäller att ligga i med pressandet ända till 5 juni. fatta mycket pengar solställena tjänar såhär runt studenten, jag inte vet enda som inte tänker som jag. eller det skulle vara klara då.

på fredag är det elba och det kommer nog bli grymt. förfest med klassen eller inte- jag vägrar ha allt annat än svinkul! har dock ett litet problem.. det måste lösa sig snarast.

nu ska jag snart iväg och träna lite fussball. är inte så överdrivet pepp, men det fixar sig. idag vill jag förresten ge en eloge till människan som uppfann cykeln. (eller hjulet?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0