i väntan på döden

söndagar suger ju! som att gå och vänta på döden......

jag hade planerat att vara en flitig arbetsmyra under det här minilovet. men ack nej. som vanligt har jag inte hunnit med mycket alls. men jag är rätt nöjd ändå. dock har jag 2 köttarveckor framför mig nu. riktigt mysigt ska det bli. vi hörs när dom är över!

förresten jag har deklarerat! och snabbt gick det. via sms och allt, riktigt imponerande. jag hade fått för mig att det var en lång process som tog flera dygn. finns det inte sånna man kan anlita som hjälper en att deklarera? jag fattante riktigt poängen med dom just nu. men det gör jag väl någon annan dag i guess. jag går ju framåt som sagt. haha...
förresten igen- piccadilly circus är pernilla wahlgrens låt hon deltog i melodifesitvalen med för nåt år sedan. tack för alla bidrag, ni har varit till mycket stor hjälp....! or not

heddddå

Kommentarer
Postat av: beeesta

hahah nåt år sen?! det var typ 20

2008-05-04 @ 21:36:04
Postat av: L8

men varför sa du inte det från början när jag frågade vem som sjöng låten?

2008-05-04 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0