hej du glade

vallan va soft och lugn. det fick duga. men jag längtar tillbaks till piccadilly circus. justja, jag har en låt i huvudet varje gång jag säger/tänker på piccadilly. men det enda som jag hör av låten är just "piccadilly circus" no more. jag känner att det enda jag kan göra för att bli kvitt denna ekande fras i skallen är att lyssna på den. men jag vet inte hur jag ska bära mig åt. eller farsan vet ju garanterat vilken låt det är. säkerligen har han den även i sina fina skivsamling. men jag gillar inte när han blir så mallig. någon som vet? om jag inte skulle bli kvitt den helt skulle jag förhoppningsvis kunna lära mig vad som kommer före och efter. lite mindre tjatigt då ju. så please tell me.

seriepremiär idag då. jiha vi vann med 4-2 mot dingtuna. det gick helvetica-dåligt för mig. mycket bra jobbat att komma till en sereipremiär utan att ha tränat på 2 veckor. det är bra köttbullar det. nej, nog om det. jag måste fortsätta städa innan murran kommer hem från golfbanan. annars blire liv i luckan. och det vore jobbigt. varför kan man bara inte andas?

imorn väntar stockholm och det vore über nice och ni kunde hålla allt ni äger för att jag ska finna en någorlunda dress. haha kom att tänka på när jag och alex panik-letade i london efter studentis. plötsligt hade vi sänkt våra krav massa snäpp. en klänning alex rådissade dagen innan tänkte hon plötsligt köpa. hon ville ju egnetligen inte alls ha den. sånt som händer när det är panic. haha. det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0