CASPERELLI

idag hade vi genrep av utklädnadsshowen. haha det var kul. jag borde satsat på en danskarriär. första gången vi körde igenom kändes vår grymma dans plötsligt inte lika grym längre. nästintill fånig. det blev dock lite bättre och 2 supriser sparade vi till imorgon..... det kommer hursom bli sjukt grymt! vi är ju i alla fall snygga.

nu ska jag pysa iväg och jobba ett slag för att sedan pallra mig hemåt och fixa lite med klänningen. imorgon blir det att gå upp i ottan- men fysate vad kul det kommer bli!!!!!! efter showen väntar stan och vasis för att möta upp alla andra glada studenter. stämningen kan ju inte vara annat än på topppp. soft också att sommaren verkar kommit igen. det går liksom vår väg nu.

har även sagt nej till marren imorgon mot skiljebo. satsar hundra på studenten. det är det som lockar mest just nu och jag övar på att göra sånt jag vill. kan behöva ett break på 2 matcher från das fussball också.


auf wiederzehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0