blod

gårdagen var nog den sjukaste på länge. haha äntligen kan jag skratta åt det
sjukt god fläskfilé hos mallan. synd att den inte kom för att stanna.


FÖRRESTEN MISSA INTE:
 PAVILJONG PÅ ÖB ENDAST 995 SEK! haha roligast igår. hahaha kan inte sluta. haha bella hajjar.
 

nu ska jag för första gången idag ta mig i kragen och dra en dusch. sedan blir det chill med klara och emmsi. det blir soft för dom är softa. förresten jag blev typ blond igår! om jag inte minns helt fel. måste gå och kolla



SEE YA!

Kommentarer
Postat av: mandO

fläskfilén är på mina bralls nu! hahahaha

2008-05-17 @ 19:31:48
Postat av: LORRA

haha jamen du spiller ju alltid så mycket!!!

2008-05-18 @ 00:32:55
URL: http://litelottasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0