TJA!

alexandra säger:
jag får vända mig till roger

lotta säger:

roger vem

alexandra säger:

min fd låtsaskompis

lotta säger:

roger haha kom på nåt bättre namn

alexandra säger:

haha han hette så!

alexandra säger:

kan väl inte jag hjälpa

alexandra säger:

jag såg honmom på bussen och sånt


det kanske är bra att hon har en låtsaskompis som kan avlasta mig lite granna.

gårdagen var rätt nice! fast själva krogen börjar jag bli jättejättetrött på. jag fröstår inte hur man kan gå ut varje helg och inte tröttna. då måste man verkligen ha jättejättetråkigt eller jättejättelite andra alternativ. när man går ut i västerås känns det som att man går ut i kärrbo. man ser samma överallt varje gång man går ut. visst dom är snälla. men det håller inte. höjdpunkten igår var lätt hemma hos soffan!


jag har skrattat framför den här skärmen sen jag kom hem från träningen. hahaha sosslapossla är så knäpp att man inte kan göra annat än skratta. haha du är så jävla skön.

och sen kan jag inte sluta tänka på alex när hon var liten. en liten rödhårig krullig sak som sprang runt och vevade ett extra varv innan hon sköt ett hoppskott. haha det var tider!

alexandra säger:

aa eller hur, jag visste inte vad jag skulle göra med all tid

alexandra säger:

i luften
 
HAHAHAHHA bäst jag slutar. innan någon utomstående som fattar nada blir arg. det vore ju schynd.

TJA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var fan tur att jag växte upp till dne mogna och ansvarsfulla kvinna jag är idag..............

2008-03-28 @ 00:15:03
Postat av: s.

HAHAHAHAAH äre enda jag kan säga!

2008-03-28 @ 00:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0