onsdag i måndagens tecken

jag kom på att det är påsk snart! jag blir verklingen glad av sånt där. högtider alltså. inget slår såklart självaste jule julen, men påsken är nice den också! jag vet inte om det är det att jag verkligen gillar den g(f)ula färgen och alla fjädrar på riktigt eller om det är ett sätt att ta sig tillbaka till barndomen några grader. det var ju då man firade på riktigt. mamma tycker jag är jättekonstig som inte vill bli vuxen. när hon gick på gymnasiet rökte hon och ville flytta hemifrån snabbare än snabbare och bli vuxen på engång. usch jag vill inte. det verkar tråkigt.

nu måste jag göra klart internationella ekonomin.... blä, jag somnar. sen ska jag försöka hinna hämta paketet från nelly också. och jobba 17-22. jämt äre så mycket man ska hinna med. pensionen eller barndomen är ju bäst. fast nej. vad säger jag egentligen. blue moon bar på fredag ska bli riktigt kul och varken barndomen eller pensionen innefattar sådana förmåner som blue moon- vad jag vet iaf. förresten har jag blivit jättejättejättehurtig sedan min cykel blev snodd. det är nog ganska bra. men jag ska ändå kötta den som tog den. jag lovar här och nu att jag inte ska ta någon annans pryl någon gång. det är lägre än det mesta. (skulle hoppat från vallbybron om jag kommit på mig själv med att dra glocalnet skämtet där. det är bannlyst) 

tjilletjillevippen

Kommentarer
Postat av: Allsvenskan 08

Kika gärna in min blogg och kommentera!
Vilket lag är bäst i allsvenskan?
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha det bra! :)

2008-03-12 @ 14:21:49
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0