labero

jag börjar tröttna på sverige nu. man blir ju helt knäpp på allting. i februari lökade man sönder och solen sken och jiha sommaren var på väg- trodde man. pang poff påsk och det snöar. men det gör inget.

rätt soft dag. hade bara hälsopedagogiken (eller hälsopeddan, som vår lärare säger) imorse i en timme. vi kollade på en film om stress som vår klass redan sett. även fast den bara är 20 min ber jag till babaji att jag slipper se den igen. det finns verkligen irriterande tanter. en film om hur man bäst undviker stress- som man blev jättestressad av. svårt att misslyckas mera känns det som. 

skulle egentligen slutat halv 10, men sivan lura oss att stanna och det var nog meningen. nej fy, det där lät som min mutti "det var nog meningen". hjälp. fort. jaaaja det var skönt att ha ett litet möte med företaget och bestämma vissa saker. jag känner mig lite lugnare i hjärtat. haha, jag har kommit på att det håller på att växa fram en strukturnisse inom mig. han är ganska ny faktiskt. almanacka, att-göra-lista osv. jag gillar honom.

nu ska jag dra en paj och plugga lite granna innan spåret väntar ikväll...... mmmmmmm looking forward!


Kommentarer
Postat av: s.

jag gillar dej också puss

2008-03-19 @ 13:54:10
Postat av: alexxxx

vi draaaar

2008-03-19 @ 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0