kriGAKRIGA

jag vill inte vill inte vill inte vill vill vill inte gå till skolannnnnnnnnnnnn. blä det suger. jag har köttat från morgon till kväll hela lovet känns det som. men vad har jag hunnit med? inte ett jota. det enda jag hunnit plugga är lite kristendomen. idag såg jag att provet nästa vecka är på judendomen. då var man nollställd på pluggfronten igen då. bra jobbat lorra! ska man behöva dra en skolk första dagen efter ett lov för att komma ikapp skolan?

vi lirade marre idag på råby. det gick rätt bra för att va oss faktiskt. haha. jag tror vi är minilite på gång. det är soft. 0-0 mot ja.. vad hette dom? nåt knäppt vare. typ tinntus? från linköping. dom var biffiga. men vi var snabba. ha!
efter marren har jag bara hunnit städa. hur värdelöst är inte det...... morris tvingar mig och jag får lust att aldrig flytta hemifrån. det suger nästan mer än skolan. bara nästan. jag tror det var en cup från hennes sida, så jag aldrig flyttar hemifrån alltså. men den fällan gick jag inte i! jag tänker inte städa bara för att jag flyttar hemifrån. sådeså.

nu väntar jag på katten som är segast i stan. vi ska boka hotell. får la se hur det går. sen blir det jobb 17-22 ikväll! lite tur att jag jobbar med pimpen iaf. alltid nåt. hon och de andra afrikabarnen kom hem igår. hoppas de är jättevita. på tal om afrika- klara har en utbytesafrikan i sitt hem i 2 veckor från o med i förrgår. jag är inte avundsjuk. men klara är bra. jobb imorn också och pang så var det här lovet slut. jag har riktig separtionsångest. får lite migrän vid tanken. jag har gillat detta lov. men life goes on. bara att fortsätta kriga.........

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0