katten musen tiotusen

det här blev en katastrofkväll. men imorn är jag tillbaka på rätt spår igen. det är ett måste.
jag kan bara säga im so sorry till emma för ikväll. men jag hade inget val.. tror jag. hon är kool förresten. hon är tystlåten men lyckas alltid få sitt ord sagt ändå. hur man nu lyckas med det? man kanske skulle bli som henne.

idag har jag och mutti kollat på kurser på mälardalens högskola. en djungel som jag inte vet om jag orkar med. kan dom inte bara vara tydliga så vi smågluttare skulle känna oss lite mer välkomna? grundnivå, nybörjarnivå, vidareutbildning blabla. jag vill hursomhelst läsa en engelskakurs. eller vill är fel ordval. jag måste. något jag däremot skulle vilja är att läsa en tyskakurs. låter lite sjukt. men jag gillar tyska skarpt! bara thanks to agneta faktiskt. väldigt grym lärare. tur att det existerar sådana som du. vette tusan om det kanske blir för mkt plugg med båda två. jag är ju sjukt skoltrött. plus att jag vill jobba ihop cash också. äääh. det är ingen idé. jag vet ingenting. mer än att jag vill till florida igen igen igen nu nu nu


någon dag ska jag sluta bolla idéer med mig själv i bloggen. någon dag. nu tänkte jag kolla in blondinbellas blogg för första gången faktiskt. jag kan inte tänka mig att den är speciellt bra. kanske för att jag aldrig läst en bra modeblogg. jag blir bara gråtnödig. men säga vad man vill om den där lilla blondinbella- skrattar hela vägen till banken, det gör hon i alla fall. fortsätter hon såhär i typ 1 år till har hon en stabilitet att stå på, minst sagt. sen att hon väljer att shoppa upp hälften av sin förmögenhet, jaa det får ju stå för henne. lite lustigt det här med att hon är med i chatter och "ger ut tips till att lyckas med sin blogg" förresten. det lustigaste är nog att folk på riktigt är intresserade av hennes tips. blondinbella är ett företag med googles förre VD och hennes egna kära (rika) far i styrelsen. wops. sammanträffande! förutsättning no 1: en rik farsa.

Kommentarer
Postat av: Blondinbella

Hej hej, kul att se att du skriver om mig! Tycker du ska ta och läsa min blogg, den är faktiskt bra! Din verkar också trevlig!

/Isabella

2008-03-23 @ 15:27:43
URL: http://blondinbella.se
Postat av: L8

thanks see ya!

2008-03-24 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0