glad påsk!

igår skrev jag ett svinlångt inlägg men på nåt knasigt vis sparades det inte. jag orkar absolut inte skriva om det. inte för att jag kommer ihåg vad jag bubblade ur mig då, men det känns inte bra.

jag är jättejätteovanligt glad justnu. jag älskar verkligen påsken på riktigt. jag intar försvarställning var gång någon snackar skit om påsken, dess tillbehöver eller framförallt- maten. den är så underbar så jag får lite glädjetårar. jag har nyss avverkat en hejdundrande påskmiddag som jag sent kommer glömma. men jag har en jättekonstig känsla i kroppen. det känns precis som julafton. ni vet den där känslan när man går och väntar. precis som på julafton var jag mätt efter 1 sek. och nu sitter jag bara här och väntar. som att kroppen ställt in sig på att jultomten kommer komma. jag har verkligen försökt säga åt den att det är lika bra att ställa om sig. för att inte bli besviken alltså. men den vägrar lyssna så vad gör man. jag har iaf fått världens grymmaste påskägg. sportinspirerat med njoy biljetter, sportbarer, bodylotions och det finaste ägget hittills t o m. min mamma är bättre än din!!!!!!!!!

nu ska vi äta efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0