draget

ällie bad mig skriva ett inlägg och vad gör man inte för en stjärtevän!
det har inte riktigt varit min dag idag. det började med att jag gick upp halv 7, tröttade än jag någonsin varit. men jag bet mig i skinnet för företagets skull eftersom det var småföretagande första timmen. jag trodde vi skulle ha någon form av utvärdering från mässan. när jag klev in i skolan ganska prick då vi skulle börja tänkte jag på engång att något inte stämde. jag brukar alltid se någon i min klass och kontoren var släckta. jag tänkte ändå att de kanske redan hunnit upp allihopa till klassrummet, även om det vore ett mirakel då alltid någon är sen i vår klass...
jag gick upp 3 våningar och skulle vunnit VM-guld i andfåddhet när jag kände på dörrhandtaget och.......låst.
fuck. jag skickade sms till amanda som sa att vi inte ha någon. antingen sa det att den här skulle va inställd när jag var i usa eller så är det som vanligt jag som lyssnar sämst av alla. jag ville börja gråta och slå sönder något. men tog mig kragen och tänkte göra en religionsuppgift. men det gick bara inte. jag gick tillbaka till busshållsplatsen och klockan 9 var jag hemma igen. jag hade 50 min på mig att sova innan jag skulle vara tvungen att åka till naturen.

12.15 vaknar jag... bra lorrrrrrrrrra! iofs gör det inget ur synvinkeln att jag missade kunskap då jag lär mig bättre av att läsa i boken än att lyssna på honom. fast jag har dyslexi. ganska bra jobbat. på religionen lärde jag mig att judarnas mesias inte kommit än. det som man borde lärt sig i 4an? jag ligger efter. men jag jobbar på det! det är nog först nu på gymnasiet som jag börjat bry mig om att kunna saker. jag har alltid haft hyffsade betyg, men egnetligen inte varit ett dugg intressad av det jag lärt mig förrän nu. jaja tur att vinden vände någorlunda på gymnasiet iaf! jag snackar på rätt bra just nu. fingrarna flyter lite smått. jag har varit lite halft hurtig idag i alla fall. gick till och från skolan och sedan 1 timmes promenad med katten och sedan ki jympa på friskis. det sistnämnda var nog det värdelösaste.  jag brukar svettas av att gå upp för trappen, men efter detta pass var jag torrare än amerikanernas humor. justja på tal om amerikaner. jag hade ju tänkt berätta om resan i det här inlägget. men det tycks inte finnas utrymme.. kryssningen var iaf väldigt amerikanig. 2 middagar var det "formell" klädsel som gällde för att komma in på restaurangerna och då tog alla amerikanska familjer familjefoton med månbakgrunder. jag lyckades på med morsis och farsis på ett försök till familjefoto, men resultatet blev så gräsligt så ingen av oss kunde se på det mer än engång - och därav kunde vi inte förmå oss att betala det. men det var värt ett försök iaf.
 
bye bäzil

Kommentarer
Postat av: ahaa

HURRRRAAA

2008-03-10 @ 23:08:55
Postat av: Lou Cigaro

Sov så sött :)

2008-03-10 @ 23:10:01
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Anonym

lou cigaro!?

2008-03-11 @ 22:19:37
Postat av: L

lou lou

2008-03-12 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0