det blir nice

iabib. im back in business. men jag vet inte riktigt om det känns så bra. inte så bra som jag hade tänkt mig. när jag satt där i planet och kollade ut och ner på florida som tillslut inte syntes mer ville jag inget hellre än att hitta den där jävla rutschkanan de alltid visas på "safety" filmerna på flyget och glida tillbaka. det var faktiskt ganska grymt där. jag blev lite förvånad. jag trivdes där. på något sätt kände jag mig mer hemma än jag gjort i ett annat land förut. det är positivt. jag vet inte om det är för att jag inte är 5 år längre eller om usa är ett land jag faktiskt skulle kunna trivas i. det visar väl sig. jag brukar hursom alltid längta hem som en hamster, men nu kunde jag utan problem stannat 1 månad till. tror jag. det hade varit mer än skönt.

ihelgen har mässan klarats av och det var med blandade känslor vi rev ned de satans väggarna... haha. det var både ofantligt jobbigt och riktigt kul. kicken av att övertyga en kund att köpa något är rätt skön. innan mässan då vi skrev affärsplan och planerade mässan hit och dit hade jag faktiskt inte en tanke på tävlingarna och att man faktiskt får pengar. berättade ens maggan och siv det? jag tror nog alla i vår klass hade fel strategi. "imorgon är sista dagen för inlämningen av det obligatoriska momentet blabla". affärsplanen krigade vi med- och det fick vi vår belöning för. men hade jag vetat att man hade kunnat tjäna storkovan känns det som att jag hade krigat lite... lite mer. men onödigt att tänka sådär efteråt. skulle iaf tipsa nyblivna entreprenörer om det. haha, nu låter jag som en gamla erfaren räv.

dagen idag går åt till att klara av och stryka måste göran. det blir nice
sorry att jag inte hade något roligare att komma med. det kanske kommer.


Kommentarer
Postat av: s.

wihiiiii, finally har den efterlängtade uppdateringen kommit. thankyou:)

2008-03-09 @ 12:15:59
Postat av: AAAAAAAAAAA

WHHAEHHEOHOHOEOHWHO!!!!!

2008-03-09 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0