babaji leve

HÄSTARNA RIDER ÅT MITT HÅLL IGEN!

wiho jag är så jävla glad! haha glädjerus, lyckotårar, glädjefnatt, lyckobrus und so weiter. jag börjar hitta motivationen till das fussball igen. ihelgen lyckades jag byta bort mitt 12-17 pass mot stängning så jag kan vara med på matchen. OCH sossla (som annars just nu, till allas sorg har uppehåll) ska även hon medverka. bara en sån sak. sosslapossla- en av de bästa jag vet. så ni vet. men det kommer mera. anna larsson som jag saknat som en kamel kanske kommer och tränar igen på torsdag. jag vågar dock inte tro på den glädjande nyheten fullt ut. jag tror det när jag ser det så att säga. hoppet kom i alla fall tillbaka. hon rockar så jävla hårt. jag har även blivit svin-taggad för käk och utgång imorn!!!!! amanda fick mig ännu mer pepp eftersom även hon ska ut,  det kan inte bli dåligt!! morgondagen börjar kl 8 då en teliasnubbe ska kika vårt telefonjack. i normala fall skulle jag kasta ägg på farsan. men tammefan- jag kommer upp i tid, hinner kanske dra en prommis och/eller plugga innan det är dags att kräfta till sig lite på solstudion. sedan vankas afro på njoy som faktiskt är soft! jag o alex ska efter det besöka slottet och kika på en graffitiuställning. haha jag visste inte att det fanns en sådan tills igår, läste om "en dag i västerås" i DN och insåg att jag faktiskt inte varit på på slottet, trots 18 långa år i staden. lotta sandahl, lotta skandal. men misstag är till för att åtgärdas. det ska bli intressant. vi hinner förhoppningsvis dra en lunch och några affärer också innan det är dags för mig att bege mig till coop extra. utan att jobba som anställd där faktiskt. lite knäppt. vi ska sälja med företaget. undra hur det går och undra vad dom på jobbet säger.... haha. jag återkommer. för nu måste ni ändå ha somnat. jag är inte så bra på att fatta mig kort!

som en parantes har jag även fått tillbaka min kära crescent. den rullar så fint.  


TACK BABAJ,. eller vem det nu var som fixade det här.

Kommentarer
Postat av: s.

HAHAHAH "hästarna rider åt mitt håll igen" haha du är cpppp:) (obs. på ett bra sätt)eyy fortsätt att skriva sådär långt. jag ville ju läsa mera juuuu!fan dej om du kortfattar dig ännu mindre nästa gång!

2008-03-25 @ 23:36:42
URL: http://suusie.blogg.se
Postat av: Amanda

wooopidoo! jag är astaggad bara för att DU också ska ut! hur kul som helst ju! ses vid fyra! pözz

2008-03-26 @ 11:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0