anklagad för att ha eldat upp världen

jag har verkligen tråkigt så jag måste skriva lite till. damn. dagen idag var ju tillägnad till massa nyttigheter. tre saker har jag lyckats åstadkomma- beställa en t-shirt från nelly, skriva i min träningsdagbok och gjort en obligatorisk enkät angående jobbet på internet. 5 duktiga minuter. sedan var jag slut som artist. men vi har ju studiedag på tisdag. jag funderar på att kötta då... hmm undra om det kommer bli av. ligger efter i religion, svenska, internationell ekonomi och naturkunskap. men vad gör det om hundra år?

jag är rätt glad ändå idag. första gången på väldigt länge är jag ensam hemma i vår softa lägenhet. det är skönt. jag skulle dock kunnat önska lite regn, det ger lite frid i själen att lyssna på det. sedan är jag jätteglad för att min egna jompanes ska flytta närmare mig!!!!!! kanske det bästa som kunde hända. fan vad jag ser fram emot det! promenader varje dag vavavavva? vi kan gå till skolan- jag plockar opp dig! wiho nu blev jag glad. kommer antagligen bli en hel del promenader här framöver eftersom någon idiotjävel snodde min cykel i fredags. för andra gången är min sköna crescent gone. från att jag såg att den var borta och till nästa dag var jag så grymt trött på den här världen att jag hade kunnat bränna opp den. meeeen som tur var insåg jag hur världelöst det är att gå och vara trött på världen. nu började jag tänka på en sak. om jag tände helt på ett träd eller vad som helst och om ingen släcker branden skulle den ju spridas. och spridas. tänk dig att ingen släcker branden i din stad så den sprids till nästa och nästa och snart är den i afrika? eller hur funkar det egentligen. i praktiken, skulle det funka? skulle hela världen kunna brinna upp?

Kommentarer
Postat av: idol-ola

ne jag har hört att det är vatten mellan komtinenterna

2008-03-10 @ 08:24:15
Postat av: L

hahahahaha fan jag tänkte inte på vatten

2008-03-10 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0