DÅ KÖR VI

då åker vi snart. om 9 timmar sitter vi på bussen på väg till arlanda. alla mina maggan-friends sover utom jag nu. mama&papa är i london och det är mörkt ute. jag är rädd. damn. jag tror jag packat allt. men jag hyperventilerar så jag har inte så bra koll just nu.

vi åker 9 tjejer till magaluf, i 2 veckor. det kommer bli drama. jag ska bo med alex och klara -  2 kameler vars pucklar sitter på plats. det kommer bli soft. lite drygt dock att vi ska mellanlanda i madrid. är väl framma i magaluf vid 23 kanske. undra om vi pallar göra stan första kvällen? det visar sig. hoppas bara maggan har mer att erbjuda än bugge hade. inte så svårslaget, iofs, så jag är inte spec orolig. det minsta jag oroar mig för faktiskt. det är jobbigare med hur jag ska komma ihåg mig själv. har fått för mig att jag som vanligt kommer glömma nåt viktigt. och detta kommer jag inse väl framme på arlanda. vi kommer vara där 3 timmar innan flyget går och jag ställs då inför ett ultimatum; ta en taxi hem och tillbaka för att hämta denna viktiga pryl (kan hända att jag inte hinner ändå) eller att skippa resan helt o hållet. om det blir så, då kan jag se in i framtiden. hoppas inte jag kan det. om jag tar mig ända dit vore det soft att åka in till palma en dag. helst på moppe. lite omväxling från 24/7 ös. sen när (om) vi kommer hem igen till sverige kan vi bli vuxna. jobba och allt sånt dära. jag har 1 månad på mig att träna upp min kondis inför ungern också. det kan gå!

helt på riktigt har jag inte fattat att jag tagit studenten. är jag ensam om det? jag fattar inte hur allt kunde gå så snabbt. jag ska skriva en insändare innan alla 90or tar studenten o tipsa dem om att tänka efter vad som händer. om det nu kan hjälpa? haha. jag borde sova.

men det går inte. idag har jag mest stressat på stan, packat och kirrat lite musica. på stan träffade vi alla våra magaluf-kompanjoner. ingen hade dock tid för att stanna. haha alla sprang runt, men med ett leende på läpparna iaf. det känns som att t o m de mest ordningssamma går mot ett allt mer göra-allt-i-sista-sek-liv. vad jobbigt om det fortsätter såhär..  hmm det får jag tänka på en annan gång. dags att försöka sova 4 timmar kanske.

om jag överlever maggan hörs vi 1 juli eller nåt. kommer med rapport då!


Kommentarer
Postat av: din älskade, puss

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2008-07-01 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0